Tuesday, July 15, 2014

Reisebrev fra Kos, Hellas

Er du strandløve, er Kos virkelig stedet for deg!
Strender overalt og en frodig fauna- Granatepletrær, ferskentrær, tomater overalt og Limetrær---et paradis for oss med knirkende ledd-alt i alt en nyyydelig øy!
Jeg legger ut litt bilder her, så kan dere se selv...:)
Vi var mest på strendene rundt omkring, og Tigaki er favoritten:) -men leide bil den ene dagen og kjørte overalt...Kefalos likte jeg best av småbyene rundt- den ligger oppå fjellet og veiene dit var meeeget spesielle...og smale!!!
______________________
Bilder:




















Flere bilder:



















Lido badeland er også anbefalbart:) Morro for hele familien det:) Og avslappende:)

Hadde det kjempefint på Kos i Hellas...Neste gang jeg skal til Hellas, vil det nok bli Athen...og kanskje Santorini etterhvert:)
Jeg er en hund etter gamle bygninger og ruiner...og historie!

Heller det enn strand- men en kombinasjon er ikke så ille:)
___________________
Bilder:










No comments:

Post a Comment

Jeg liker å få kommentarer- men vær voksen, vær høflig og sivilisert! Å være ufin er bare bortkasta tid, for det responderes ikke på! :)