Sunday, June 22, 2014

Jeg er...jeg begynner å bli...kanskje...

Om 4 dager skal jeg til Kos i Hellas. Jeg skal reise sammen med Frida, Christel, mamma og Natalie! 5 damer-jenter om dere vil-sammen på tur:) Og jeg gleder meg som en liten unge! Jeg har aldri reist sammen med mamma eller søsteren min før, og det er første gangen jeg skal reise noen steder med Frida, datteren min- som ikke omhandler Sverige! ler... 

Det er så lett å lukke øynene og drømme...og bli småskuffet når man åpner øynene igjen og oppdager at drømmen faktisk bare var en drøm. 

Jeg er ikke lagd av penger! Jeg har alt jeg trenger materialistisk sett. Møbler fra bruktbutikker og søppeldyngas resirkuleringstelt... Jeg har enda klær som er 15 år gamle i klesskapet. Jeg har det jeg trenger...

Jeg har kanskje ikke alt jeg ønsker meg...men jeg får likevel muligheten til å reise litt i år...

Jeg skal ikke klage!

Jeg er tilfreds med masse i livet. Jeg ønsker meg ikke mye...De små tingene jeg virkelig ønsker meg, holder jeg nært hjertet...

Og håper...

Jeg er på kanten av stupet til å bli lykkelig...kanskje...

Aina

No comments:

Post a Comment

Jeg liker å få kommentarer- men vær voksen, vær høflig og sivilisert! Å være ufin er bare bortkasta tid, for det responderes ikke på! :)