Wednesday, May 21, 2014

Toscana, Italia...-mitt drømmehus og mitt drømmelandssted...

Bilder sier mer enn 1000 ord...dette er drømmen min! Jeg blir sikkert aldri å få oppleve det...men det er da ikke den verste drømmen å ha?? Og jeg har blitt fortalt at drømmer man nok...og håper nok---så får man det man ønsker seg...så lenge det det er snakk om er ønsket og gjort av kjærlighet...Jeg ønsker meg et hus i engelsk countrycottage stil...noe alla Rosehill cottage, bare med det de kaller Thatched roof...og innvendig skal stein og treverk vises i en rustikk skjønn forening...og det skal være vedovner i alle rom lagd i stein...hage som bugner av planter og urter...og allerhelst i Volterra-området i Toscana...i Pisa-provinsen:) Jeg forstår ikke mennesker som ikke ser hvor mye Pisa har å tilby...og det er kort vei til Firenze osv...Se bare på kartet...:)jeg kan også tenke meg noe helt sør i Italia...calabria eller Sicilia...men det er ikke helt det samme landskapet som i Toscana. Jeg ønsker og ønsker!!! Så får vi se:) Dette er ett av mine høyeste ønsker:) Paris er nr 2...å bo i byen i noen år og studere mat og kunst...aaah...Og Roma...Jeg elsker Roma! Men...her sitter man da...stuck i Norge...men,aldri si aldri! ;)














No comments:

Post a Comment

Jeg liker å få kommentarer- men vær voksen, vær høflig og sivilisert! Å være ufin er bare bortkasta tid, for det responderes ikke på! :)