Saturday, April 5, 2014

Værgudene må være gale...

7 dager i gjen i nord...før man vender nesen hjemover for å ha påskeferie. Og jeg håper av hele mitt hjerte at jeg får oppleve stabilt vær! Ja, jeg snakker om været! For det været som har vært her i nord---er det mest schizofrene været jeg har vært borti på mange år! Sol...så regn...så snøstorm...så et solgløtt...så oversvømmelse...så regn igjen...Varmegrader og kuldegrader om en annen!
Jeg vil hjem! Og denne sommeren som står å venter-ønsker jeg meg SOMMER!!!
Ikke en nokså grei sommer med 7-8 solgløtt...men en sommer hvor jeg IKKE har andedam i hagen ufrivillig eller må bruke gummistøvler-eller investere i vadere!
Og denne sommeren vil jeg til Paris...
Så spørs det da!!??
Fortjener jeg det?

Aina

No comments:

Post a Comment

Jeg liker å få kommentarer- men vær voksen, vær høflig og sivilisert! Å være ufin er bare bortkasta tid, for det responderes ikke på! :)