Friday, April 4, 2014

Lei av å bli lurt...Nok er nok!!!

Jeg er så lei! Lei av å bli lurt! Lei av å bli tråkka på! Lei av å føle meg ubetydelig! Og mest av alt, DRITTLEI av å sitte med en følelse av at ALT er min feil og at JEG er den som gjør folk urett!

Min største feil, det må være at jeg slipper mennesker inn på meg og inn på livet mitt, jeg er dum, naiv og blåøyd og tror at dere alle vil meg mitt beste, slik jeg vil deres beste!
Det er derfor jeg alltid godtar at folk slår beina under meg! Jeg er ALLTID "the bigger person!" og lar folk herje med meg!

Jeg har latt mennesker mobbe meg! Jeg har latt dere tråkke på meg og styre meg! Jeg har sittet igjen med følelsen av å være så lite verdifull...både såkalte venner og nærmeste familie!

Jeg har holdt kjeft, fordi jeg får ALLTID beskjed om at hvis jeg sier noe, havner JEG i trøbbel! 

Vet dere!!?? Jeg driter i det! Jeg trenger ikke mennesker i livet mitt som ikke ønsker at jeg skal ha det bra! Baksnakk meg, gjør hva dere vil...jeg gidder ikke mer!

Vennene til mannen i mitt liv: Hør på meg!!!

Jeg trenger ikke dere...det er HAN som trenger dere! Jeg MÅ ikke være en del av livet hans på den måten. Så, istedet for falsk vennlighet, istedet for alt pisspreiket og de falske ryktene og alle løgnene- SI DET TIL MEG!!! Så går jeg ut døra og ser meg ALDRI tilbake!

Familie: Dere som har valgt meg vekk...dere som sier at jeg ikke eier fri vilje og som ikke orker å engang ha kontakt med ungene mine...Vi klarer oss uten dere også! Ikke inviter oss...ikke ring...ikke bry dere mer! For vi er sterke nok...og vår egen lille kjerne, vi klarer oss! Og vi vil aldri brytes ned!

Jeg er DRITTLEI!

Venninner...ikke smil meg opp i fjeset for så å himle med øynene bak ryggen min! Ikke skriv søte ord til meg på facebook eller ring meg hvis dere ikke godtar meg for den jeg er!
Jeg har venninner jeg aldri har møtt som behandler meg bedre!

Jeg har aldri gjort noen av dere noe vondt! Jeg har smilt gjennom tårene og smilt gjennom fortvilelsene...Jeg har hevet hodet og gjort akkurat det mannen min og mennesker forventer av meg! Men nå er det nok! Jeg er snart 40 år gammel! Falsk godhet er ikke noe jeg har bruk for!

Slett meg! Si det som det er! 

Jeg kommer fra denne dag av til å være meg selv! Drite meg ut i ny og ne, si akkurat hva jeg tenker og føler...vinne og tape med samme sinn...

Jeg klarer meg fint!!! Jeg har mamma...og søsteren min...og mannen min og ungene våre! Vi har det fint!!!


No comments:

Post a Comment

Jeg liker å få kommentarer- men vær voksen, vær høflig og sivilisert! Å være ufin er bare bortkasta tid, for det responderes ikke på! :)