Friday, September 12, 2014

Musikk...

Musikk gjør noe med meg...musikk og ei underholdende bok...men innimellom popper det opp melodier og tekster som får meg til å nesten kveles i mine egne tårer...

"If I were a boy!" men ikke sungt av BeyoncE, men av "Unique" i Glee...Den smerten i stemmen hennes...sukk...

All of me, av samme serien Sunget av "Blane" i Glee

Selv om originalen er nydelig, er det noe i stemmen hans som gir meg gode frysninger...

Sia er for tiden en stor favoritt...Hennes "Chandelier" er flott...men de to neste er bare helt...jeg griner nesten...

Big girls cry


Og neste;

Jeg elsker musikk...jeg hører på alt...Chopin er også en favoritt for tiden...og en dag skal jeg klare å spille et Chopin stykke på piano...en dag...

Stemmen hennes...Ordinary world
Man trenger ikke elske orginalene...men mange coverversjoner av ukjente...oh my...
Ha ei god natt! Jeg skal drømme til denne musikken...Bare rett og slett drukne i den!
Velbekomme!

Aina

No comments:

Post a Comment

Jeg liker å få kommentarer- men vær voksen, vær høflig og sivilisert! Å være ufin er bare bortkasta tid, for det responderes ikke på! :)